Differentiate or Die

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Announcing an update of one of the best marketing books of all time. Differentiation has become a very big word in business thanks in great part to Differentiate or Die. It has been called one of the best marketing books of all time.

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Differentiate or Die

    Announcing an update of one of the best marketing books of all time. Differentiation has become a very big word in business thanks in great part to Differentiate or Die. It has been called one of the best marketing books of all time.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Innbundet
    Utgivelsesår
    2008
    Forlag
    John Wiley & Sons Inc
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780470223390
    Utgave
    2
    Sider
    272
    Height
    235
    Width
    165
    Vekt
    466

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.