Truth, Lies, and Advertising

Forfatter , Del av serien Adweek Magazine Series
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Jay Chiat, founder of the prestigious Chiat/Day advertising agency (which created campaigns for the Energizer Bunny and Fruitopia) called it "The best new-business tool ever invented.

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Truth

    Jay Chiat, founder of the prestigious Chiat/Day advertising agency (which created campaigns for the Energizer Bunny and Fruitopia) called it "The best new-business tool ever invented.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Innbundet
    Utgivelsesår
    1998
    Forlag
    John Wiley & Sons Inc
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780471189626
    Sider
    320
    Høyde
    237
    Bredde
    163

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.