Unik og ettertraktet - hvordan skape en attraktiv virksomhet
Pocket
2004
Norsk, Bokmål
"Unik og ettertraktet"er skrevet for ledere og HR-ledere og tar for seg hvorfor det er viktig å være unik og hvordan man jobber med organisasjoners identitet for å gjøre dem unike og mer attraktive for kunder, leverandører, potensielle medarbeidere og andre.
Å være ettertraktet er ikke det samme som å være populær eller likt av alle. En virksomhet må søke å bli ettertraktet av noen. Den må tiltrekke seg oppmerksomhet gjennom å utvikle et særpreg og skille seg ut. Som kunder ønsker vi at virksomheter skal gi oss spesielle opplevelser, fascinere oss, vise hvem vi ønsker å være, eller hvordan vi ønsker å bli oppfattet. Vi vil at de skal uttrykke noe av det som er viktig for oss, og at de skal gjenspeile våre særpreg og preferanser.
Tilgjengelig i 1 butikk
På nettlager. Sendes innen 2-3 virkedager.
- Bytt i alle våre butikker
- Klikk og hent