Fashion Brands

Forfatter
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

An essential primer for anyone wanting to make it big in the fashion biz Nicholas Coleridge, Managing Director, Conde Nast Useful nuggets Financial Times Tungate's absorbing and thoroughly entertaining book examines the new rules of the global fashi…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Fashion Brands

    An essential primer for anyone wanting to make it big in the fashion biz Nicholas Coleridge, Managing Director, Conde Nast Useful nuggets Financial Times Tungate's absorbing and thoroughly entertaining book examines the new rules of the global fashion industry.. .An impressive and authoritative overview. AdBrands

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2012
    Forlag
    Kogan Page Ltd
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780749464462
    Utgave
    3
    Sider
    240
    Height
    232
    Width
    158

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.