Sosiale medier fra innsiden og utintern samhandling og dialog

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (2 forskjellige)
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Denne boken tar for seg internkommunikasjon, organisasjonsutvikling og hvilke muligheter innføring av sosiale intranett, såkalt Enterprise 2.0, gir. Hvor god er din virksomhet på internkommunikasjon? Prioriteres interne samhandlingsløsninger like hø…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Sosiale medier fra innsiden og ut

    Denne boken tar for seg internkommunikasjon, organisasjonsutvikling og hvilke muligheter innføring av sosiale intranett, såkalt Enterprise 2.0, gir. Hvor god er din virksomhet på internkommunikasjon? Prioriteres interne samhandlingsløsninger like høyt som eksterne kommunikasjonsløsninger? Er intranettet like viktig som websidene? Brukes det like mye tid og ressurser på de ansatte som på kunden? Internkommunikasjon blir ofte glemt i en travel digital hverdag, men er det ikke slik at man bygger en sterk organisasjon og et godt omdømme fra innsiden og ut? Dette er en praktisk fagbok om bruk av web 2.0-teknologi i internkommunikasjonen. Den inneholder både faglig kommunikasjonsteori, praktiske råd for å engasjere ansatte samt eksempler og erfaringer fra virksomheter som har tatt i bruk Enterprise 2.0.

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2012
    Forlag
    Kommuneforl.
    Språk
    Flerspråklig
    ISBN
    9788244621137
    Sider
    158
    Height
    240
    Width
    170
    Weight
    390

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.