B2B Brand Management

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

This is one of the first books to probe deeply into the art and science of branding industrial products. As industrial companies are turning to branding this book provides the best practices and hands-on advice for B2B brand management.

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om B2B Brand Management

    This is one of the first books to probe deeply into the art and science of branding industrial products. As industrial companies are turning to branding this book provides the best practices and hands-on advice for B2B brand management.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Innbundet
    Utgivelsesår
    2006
    Forlag
    Springer-Verlag Berlin and Hei
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9783540253600
    Utgave
    6
    Sider
    357
    Høyde
    243
    Bredde
    166
    Vekt
    734

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.