Markedsføringsledelse
Pocket
2016
Norsk, Bokmål
Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring.
og fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler.
Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler.
Ønske om forelesertilgang kan sendes til akademisk@gyldendal.no.
4.0
Tilgjengelig i 4 butikker
På nettlager. Sendes innen 1-2 virkedager.
- Bytt i alle våre butikker
- Klikk og hent