Markedsføringsledelse

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Norsk tilpasset utgave av selve bibelen innen markedsføring - Kotler og Kellers Markedsføringsledelse. Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: G…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Markedsføringsledelse

    Norsk tilpasset utgave av selve bibelen innen markedsføring - Kotler og Kellers Markedsføringsledelse. Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring. Morten Erichsen og Nina Vogt fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler. Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler. Ønske om forelesertilgang kan sendes til akademisk@gyldendal.no. 1 Markedsføring i en ny tid 2 Utvikle markedsstrategier og markedsplaner 3 Innhente informasjon og prognostisere etterspørsel 4 Markedsundersøkelser 5 Skape langsiktige lojalitetsforhold 6 Analysere forbrukermarkedene 7 Analysere bedriftsmarkedene 8 Global markedsføring 9 Identifisere markedssegmenter og velge målgrupper 10 Posisjonering 11 Skape merkeverdi 12 Vekst- og konkurransedynamikk 13 Utvikle produktstrategi 14 Utvikle og markedsføre tjenester 15 Lansere nye markedstilbud 16 Utvikle prisstrategier og prisprogrammer 17 Designe og integrere markedsføringskanaler 18 Detaljhandel, engroshandel og logistikk 19 Integrert markedskommunikasjon 20 Massekommunikasjon 21 Digital kommunikasjon: på nett, i sosiale medier og på mobil 22 Personlig kommunikasjon 23 Lede en helhetlig markedsorganisasjon i et langsiktig perspektiv

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2016
    Forlag
    Gyldendal akademisk
    Språk
    Bokmål
    ISBN
    9788205472808
    Sider
    982
    Originaltittel
    Marketing management
    Omtalt person
    Høyde
    251
    Bredde
    200
    Vekt
    2013
    Oversatt av
    Erichsen, Morten , Ronæs, Nina

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.