Markedsføringsledelse

Kort om boken

Endelig foreligger en ny, norsk utgave av selve bibelen innen markedsføring - Philip Kotler og Kevin Lane Kellers Markedsføringsledelse. Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på t…

Oppdag mer

Velg tagger...
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

    Om Markedsføringsledelse

    Endelig foreligger en ny, norsk utgave av selve bibelen innen markedsføring - Philip Kotler og Kevin Lane Kellers Markedsføringsledelse. Den norske utgaven er basert på den 15. internasjonale utgaven fra 2015 og Kotler og Keller fokuserer i den på tre hoveddrivkrefter i økonomien: Globalisering, teknologi og samfunnsansvar. I tillegg har boken et sterkt fokus på tjenester, sosiale medier og mobilmarkedsføring. Morten Erichsen og Nina Ronæs fra Handelshøyskolen BI har stått for den norske tilpasningen av boken. Begge har lang erfaring med undervisning i faget, hvor de legger stor vekt på bruk av praktiske og pedagogisk gode eksempler. Markedsføringsledelse er derfor gjennomarbeidet med norske caser og eksempler. I tillegg er stoff som ikke er relevant for det norske markedet er kuttet ut. Boken har i alt 23 kapitler: Del 1: Hva er markedsføringsledelse? 1 Markedsføring i en ny tid 2 Utvikle markedsstrategier og markedsplaner Del 2: Oppnå markedsinnsikt 3 Innhente informasjon og estimere etterspørsel 4 Markedsundersøkelser Del 3: Knytte til seg kunder 5 Skape langsiktige lojalitetsforhold 6 Analysere forbrukermarkedene 7 Analysere bedriftsmarkedene 8 Global markedsføring Del 4: Bygge sterke merkevarer 9 Identifisere markedssegmenter og velge målgrupper 10 Posisjonering 11 Skape merkeverdi 12 Vekst- og konkurransedynamikk Del 5: Skape verdi 13 Utvikle produktstrategi 14 Utvikle og markedsføre tjenester 15 Lansere nye markedstilbud 16 Utvikle prisstrategier og prisprogrammer Del 6: Levere verdi 17 Designe og integrere markedsføringskanaler 18 Detaljhandel, engroshandel og logistikk Del 7: Kommunisere verdi 19 Integrert markedskommunikasjon 20 Massekommunikasjon 21 Digital kommunikasjon 22 Personlig kommunikasjon Del 8: Ansvarlig og vellykket markedsføring i et langsiktig perspektiv 23 Lede en helhetlig markedsorganisasjon i et langsiktig perspektiv

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2016
    Forlag
    Gyldendal akademisk
    Språk
    Bokmål
    ISBN
    9788205472808
    Sider
    982
    Originaltittel
    Marketing management
    Height
    251
    Width
    200
    Weight
    2005
    Oversatt av
    Erichsen, Morten, Ronæs, Nina

    Anbefalt