Å få folk meden fagfortelling om organisasjonsendring

Forfatter
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Boken handler om rekruttering, organisasjonsendringer og valgkamp; med utgangspunkt i arbeiderbevegelsen og LO. Forfatteren viser i boken hvor begrenset mulighetene for kontroll og forutsigbarhet er, men hvordan det likevel er mulig å lede kreativt.…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Å få folk med

    Boken handler om rekruttering, organisasjonsendringer og valgkamp; med utgangspunkt i arbeiderbevegelsen og LO. Forfatteren viser i boken hvor begrenset mulighetene for kontroll og forutsigbarhet er, men hvordan det likevel er mulig å lede kreativt. Forfatteren forsøker å vise hvordan organisasjonsendringer ikke kommer som følge av utredninger og endringsprosesser, men heller har utspring i helt ordinære samtaler mellom mennesker. Boken trekker veksler på kompleksitetstekningen som setter mellommenneskelig samspill i fokus - organisasjoner er ikke systemer, men komplekse prosesser mellom mennesker. Har litteraturliste og stikkordsregister.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Vannmerket (SDRM)
    Filformat
    PDF
    Utgivelsesår
    2012
    Forlag
    Gyldendal akademisk
    Språk
    Bokmål
    ISBN
    9788205445215
    Sider
    268
    Sted

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.