Visual Merchandising, Third edition

Forfatter

Kort om boken

With a great introduction for retail students, this is a guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the technolog…

Oppdag mer

Velg tagger...
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

    Om Visual Merchandising

    With a great introduction for retail students, this is a guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the technology and how to construct and source props. It also explains the psychology behind buyer behaviour.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2016
    Forlag
    Laurence King Publishing
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781780676876
    Sider
    224
    Height
    219
    Width
    281

    Anbefalt