Serviceledelseplanlegging og styring av sannhetens øyeblikk

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (2 forskjellige)
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Boka behandler fagområdet tjenestemarkedsføring, og bygger på en forskningsbasert undervisningstradisjon fra det amerikanske fagmiljøet. Boka er ajour med de siste resultater fra norsk, nordisk og internasjonal forskning. Målet med boka er å gjøre s…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Serviceledelse

    Boka behandler fagområdet tjenestemarkedsføring, og bygger på en forskningsbasert undervisningstradisjon fra det amerikanske fagmiljøet. Boka er ajour med de siste resultater fra norsk, nordisk og internasjonal forskning. Målet med boka er å gjøre servicebedrifter mer effektive, og å bidra til en kontinuerlig forbedring av den interne tjenesteproduksjonen i blant annet servicesektoren, industribedrifter og offentlig sektor. Har litteraturliste, øvingsoppgaver og stikkordregister.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    E-Bok
    Kopisperre
    Vannmerket (SDRM)
    Filformat
    PDF
    Utgivelsesår
    2012
    Forlag
    Gyldendal akademisk
    Språk
    Bokmål
    ISBN
    9788205445208
    Sider
    332

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.