Strategic Market Management - Global Per

Forfatter
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

The text is a European adaptation of our current US book: Strategic Market Management, 9th Edition by David Aaker. This new edition is a mainstream textsuitable for all business students studying strategy and marketingcourses.

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Strategic Market Management - Global Per

    The text is a European adaptation of our current US book: Strategic Market Management, 9th Edition by David Aaker. This new edition is a mainstream textsuitable for all business students studying strategy and marketingcourses.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2010
    Forlag
    John Wiley & Sons Inc
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9780470689752
    Sider
    368
    Høyde
    244
    Bredde
    169
    Vekt
    904

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.