The Connected Company

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 1 time*
   90 dagers åpent kjøp.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

To keep pace with today's connected customers, your company must become a connected company. That means deeply engaging with workers, partners, and customers, changing how work is done, how you measure success, and how performance is rewarded.

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om The Connected Company

    To keep pace with today's connected customers, your company must become a connected company. That means deeply engaging with workers, partners, and customers, changing how work is done, how you measure success, and how performance is rewarded.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2014
    Forlag
    O'Reilly Media
    Språk
    Engelsk
    ISBN
    9781491919477
    Sider
    312
    Høyde
    153
    Bredde
    229
    Vekt
    458

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.