Markedsspråket

Markedsspråket

språk og idéutvikling i markedskommunikasjon

...

Pris
499,-
Pocket
LAVEST PRIS! - ingen er billigere på nyheter.
Gjelder både KLIKK&HENT og NETTBESTILLING.

NETTBESTILLING

- få varen levert rett hjem!

Kommer i salg 30.10.2018

Fri frakt på kjøp over 249,-
Skriv anmeldelse
Lagerstatus Kommer i salg 30.10.2018
Format Pocket
Utgivelsesår 2018
Forlag Gyldendal akademisk
Språk Bokmål
ISBN 9788205500587

Om Markedsspråket

Hvordan lager og skriver du god markedskommunikasjon? Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket. Markedsspråket er en bok for tekstforfattere og studenter innen kreativ markedskommunikasjon. Den er også anbefalt for konsulenter, rådgivere og markedssjefer som ønsker å lære mer om kommunikasjonsaspektene ved markedsføringsfaget. Boken har et sosialkonstruksjonistisk perspektiv, og tar for seg temaer som kommunikasjon, merkevarebygging og posisjonering, kreativitet, idéutvikling, reklametesting, kritikk og motgang. Den inneholder i tillegg tips for en rekke praktiske områder innen markedskommunikasjon, som forbrukerinnsikt, kundeløfter, reklamefilm, og reklameproduksjon for nye medier og kanaler, og en rekke eksempler og caser fra reklamepraksis.


Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Anbefalt


Tips en venn