Relasjonsmarkedsføring - fra 4P til 30R
Pocket
2012
Norsk, Bokmål
Boka gir en samlet oversikt over relasjonsmarkedsføringens praksis og forskning verden over. Den setter 4P (produkt, pris, påvirkning og plass) opp mot de 30 relasjonene som bedriften må ta hensyn til i markedsføringen. Dessuten presenterer boka flere nyskapende begreper, og kopler relasjonsmarkedsføring til utviklingen av imaginære organisasjoner. Sentrale spørsmål er hvorfor relasjoner har havnet i sentrum for markedsføringen, hvilke konsekvenser relasjonsmarkedsføringen får for lønnsomheten, markedsplanleggingen og for konkurransen. Denne 2. utg. legger spesiell vekt på den elektroniske relasjonen og ser både muligheter og begrensninger i ny teknologi. Med referanseregister og stikkordliste.
Ikke tilgjengelig for Klikk&Hent
På nettlager (produseres på bestilling. 2-3 uker leveringstid)
- Bytt i alle våre butikker
- Klikk og hent