Hopp til hovedinnholdet

Fra tall til ord - kvalitativ metode i markedsforskning

  • Pocket

  • 2000

  • Norsk, Bokmål

FRA TALL TIL ORD Det foreligger flere gode, norske lærebøker innen områdene markedsforskning, - analyse og . undersøkelser, men mange har savnet en fagbok der fokus først og fremst rettes mot kvalitative metoder. Markedsmessige problemstillinger krever statig oftere innsikt i en forskningsmessig tilnærming som den tradisjonelle markedsforskningslitteraturen vier relativt liten oppmerksomhet. Rett nok har også denne type bøker et kapittel eller om kvalitative metoder, men det viser seg at dette på ingen måte gir tilstrekkelig veiledning for studenter og/eller praktikere som ønsker å gjennomføre denne type markedsundersøkelser.

Tilgjengelig i 1 butikk

Kun tilgjengelig for Klikk&Hent

  • Bytt i alle våre butikker
  • Klikk og hent

Oppdag mer

Lignende bøker

Utvalgte bøker

Recently viewed