Entreprenørskap og ledelse i media

Entreprenørskap og ledelse i media
Pris
459,-
Pocket

KLIKK&HENT

- i din ARK-butikk!

Klikk&Hent denne varen
Klikk&Hent flere varer samtidig
Vi sender deg en SMS når varen er klar til henting. Du betaler i butikken når du henter varen.
Legg inn mobilnummer
Legg varene du ønsker i handlekurven. Fra handlekurven velger du Klikk&Hent som leveringsmetode.

NETTBESTILLING

- hjemlevering eller Klikk&Hent flere varer

Sendes normalt fra oss i løpet av 2-3 virkedager

Fri frakt på kjøp over 249,-

VIPPS

- kjøp raskt og enkelt!

Vipps

Kjøp med Vipps – varen leveres hjem til deg.

Lagerstatus Sendes normalt fra oss i løpet av 2-3 virkedager
Format Pocket
Utgivelsesår 2015
Redaktør Barland, Jens; Vaagan, Robert W.
Forlag Cappelen akademisk
Språk Bokmål
ISBN 9788202447823
Sider 384
Se flere detaljer  

Om Entreprenørskap og ledelse i media

Dette er en aktuell og viktig bok for unge som vil inn i en mediebransje i rivende utvikling. Nye medier krever ny tenkning rundt utdanningene innen mediefag. Tradisjonelt har det handlet om journalistikk og kommunikasjon. Nå viser erfaringene at hverdagene handler vel så mye om forretningsutvikling, innovasjon og kontinuerlige omstillinger. For mange som vil inn i denne bransjen, vil det blant annet bety gründervirksomhet. Og det er her boka er et viktig bidrag. Den byr på forskning om og eksempler på hvor utviklingen tar oss hen; om endret mediebruk, om trender i ledelse av virksomheter relatert til nye og gamle medier, og den handler om entreprenørskap. Entreprenørskap og ledelse i media er skrevet ut fra norske forhold, og er innrettet både mot dem som jobber i mediebransjen og mot akademikere og studenter innen dette feltet.

«Mediene vil bli utfordret av noen vi ennå ikke har hørt om». Les blogginnlegg om lanseringen. blog.hig.no, 13. februar 2015 «Denne boken samler mye forsknings- og erfaringsbasert kunnskap om entreprenørskap og innovasjon i norske medier i årene etter at finans- og mediekrise slo sterkt inn. Den gir løfterike eksempler på at det er mulig å skape medievirksomhet også utenfor de etablerte mediehusene.» Jo Bech-Karlsen, Norsk medietidsskrift 1/2016

Kundevurderinger

ARKs anbefalinger

Det finnes ingen vurderinger av dette produktet. Skriv anmeldelse

Anbefalt


Tips en venn