Hopp til hovedinnholdet

Anvendelse av forskningskunnskap

Av Terje Ogden, Thomas Nordahl (red), Ole Henrik Hansen (red)
Del av serien
  • Pocket

  • 2018

  • Norsk, Bokmål

Men ofte viser det seg at prosjektene ikke innfrir forventningene til dem og at forskningskunnskapen ikke brukes i skolen. Det er med andre ord et gap mellom praksis og forskning. Økt bruk av forskningskunnskap i skolen forutsetter at den oppleves som forståelig og relevant av skolens praktikere, og det kan forhåpentligvis dette heftet gjøre noe med. Her beskrives en del praksisrelevante forskningstemaer i skoleverdenen, og hvordan skoler og lærere med fordel kan bidra, men også ta i bruk forskningskunnskap i arbeidet sitt. Et annet hovedtema er hvilke forhold som hemmer eller fremmer mobilisering av kunnskap i skolen.

Heftet er en del av

259,-

Kan bestilles til 149 butikker

På nettlager. Sendes innen 1-2 virkedager.

Ved å fullføre kjøpet aksepterer jeg kjøpsvilkårene
  • Bytt i alle våre butikker
  • Klikk og hent