Krisehåndtering 2.0sosiale medier i bruk før, under og etter krisen

Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk (2 forskjellige)
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

Kort om boken

Hvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bid…

Oppdag mer

Velg tagger...

    Om Krisehåndtering 2.0

    Hvordan håndterer man en krise når informasjonen spres raskere enn noen gang, og publikum kanskje sitter på mer informasjon om krisen enn det du gjør? Hvordan skal offentlige virksomheter forholde seg til manglende informasjonskontroll i kriser? Bidrar sosiale medier til mer kaos, eller kan de nye mediene bidra til kaoskontroll? Hvordan man forbereder seg for kriser og kommuniserer i en krisesituasjon er endret etter sosiale mediers inntog i samfunnet. Informasjonsmengden har økt, informasjonen sprer seg raskere og i flere kanaler enn tidligere. Denne boken tar for seg både positive sider og fallgruver ved offentlige virksomheters bruk av sosiale medier i krisesituasjoner. Dette er en praktisk fagbok om hvordan man organiserer, informerer og kommuniserer før, under og etter en krise. Den gir faglig støtte og er et praktisk verktøy for krisepersonell, ledere og alle med kommunikasjonsansvar i offentlige virksomheter.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2012
    Forlag
    KF
    Språk
    Bokmål
    ISBN
    9788244621069
    Sider
    125
    Height
    238
    Width
    168
    Weight
    310

    Anbefalt

    Nettleseren din er utdatert

    Mye funksjonalitet på ark.no støttes ikke lenger i Internet Explorer. Vennligst bruk en nyere nettleser.