Diagnoser og læring
Av Terje Overland, del av serien
Pocket
2017
Norsk, Bokmål
Det er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår.
Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgrunn av eksisterende forskning på området i hvilken grad diagnoser fremmer eller hemmer læring, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Til dette presenteres en arbeidsmodell til inspirasjon.Denne tittelen selges kun enkeltvis.
Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgrunn av eksisterende forskning på området i hvilken grad diagnoser fremmer eller hemmer læring, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Til dette presenteres en arbeidsmodell til inspirasjon.Denne tittelen selges kun enkeltvis.
Tilgjengelig i 2 butikker
På nettlager (sendes innen 1-2 virkedager)
- Bytt i alle våre butikker
- Klikk og hent