Lukk
Diagnoser og læring
Forfatter
Del av serien
Kort om boken
Det er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår.
Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgru…
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk

* Gjelder varer på lager i butikk
Om Diagnoser og læring
Det er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår. Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgrunn av eksisterende forskning på området i hvilken grad diagnoser fremmer eller hemmer læring, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Til dette presenteres en arbeidsmodell til inspirasjon. Heftet er en del av Dette vet vi om... serien.
Kundevurderinger
Detaljer
Format
Pocket
Utgivelsesår
2017
Redaktør
Forlag
Gyldendal akademisk
Språk
Bokmål
ISBN
9788205502369
Serie
Sider
67
Originaltittel
Diagnoser og læring
Height
201
Width
200
Weight
195