Diagnoser og læring

Forfatter

Del av serien

Kort om boken

Det er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår. Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgru…

Oppdag mer

Velg tagger...
Spar {0}
Spar {0} som ARK-VENN
{0} til nettpris
med Klikk&Hent
Format/språk
   Klikk og hent - få varen innen 2 timer*
   Alltid bytterett - Norges beste. Bytt uten kvittering.
* Gjelder varer på lager i butikk

    Om Diagnoser og læring

    Det er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår. Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgrunn av eksisterende forskning på området i hvilken grad diagnoser fremmer eller hemmer læring, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Til dette presenteres en arbeidsmodell til inspirasjon. Heftet er en del av Dette vet vi om... serien.

    Kundevurderinger

    Totalvurdering: 

    Gi din vurdering: 
    Totalvurdering: 

    Detaljer

    Format
    Pocket
    Utgivelsesår
    2017
    Forlag
    Gyldendal akademisk
    Språk
    Bokmål
    ISBN
    9788205502369
    Sider
    67
    Originaltittel
    Diagnoser og læring
    Height
    201
    Width
    200
    Weight
    195

    Anbefalt